Saturday 24 November 2012

Masak2 :)

Assalamualaikum semua :)
Malam ni tbe2 ade mood nk update blog..
So, biarkan je jari ni mengetuk2 keyboard sesuke hati..hehe..
Entry hari ni tentang bnde yg dah lame aku nk cite tapi dok tangguh2 sampai dah basi, baru la dibuang ke dalam blog ni.. ;p
Xde ape yg menarik pn..cume nk cite yg haritu aku masak 2 ekor ikan bawal steam!! wahh hebatnye aku!! hebat kannn??? <masuk bakul angkat sendiri>
Memandangkan aku dah bawak microwave ke rumah sewa, so boleh la manfaatkan bnde ni..memang aku dah niat nk masak ikan steam utk budak rumah & HERO..so aku mntak la resepi kt mak, then cuba sendiri..Alhamdulillah menjadisedap pulak tu!! haha..perasan ke ape ni?? mane ade perasan, tapi realiti ;p..sebab bukan aku yg kate, budak rumah yg cakap sedap..byk kali pulak tu dier cakap..siap mntk resepi lagi tu! hehe..memang sedap tapi lagi sedap kalau ade bunga kantan..bau wangi dier naik..aku tlupe sangat nk beli..huhu..ade lagi yg xde..daun sup & bawang goreng utk tabur atas hidangan yg dah siap..cnfirm sedap kalau ade! tapi xde..yg ade tu pun dah sedap..HERO pn puji jugak taw..kembang I..kihkihkih..
Anyway, tahniah Ika!! keep it up :)
Untuk korg, aku tngglkan gmba je la..itu je yg mampu..
Gambar pn ok la tu kn..naseb baek x tinggalkn tulang ikan..hehe..

Yang ni khas untuk housemate :)

Yang ni plak khas untuk HERO :)

Really love capsicum & broccoli :)

2 comments: